Photobucket

Menanti Syaaban Rindukan Ramadhan

^^Uhibbuka fillah jidan-jidan`


*

Doodle kali ni sangat simple.....
Just kinda simple drawing....sketching....
^^
Tapi entry kali ni................ikhlas dari hati <3
Just for you, yang saya sayang :D

*





Sebab,
Allah kan dah pesan kat saya..dan awak..dalam surat cinta Dia





Awak pun tau kan lutut tu sebahagian dari aurat awak jugak...
Saya nak pesan, takut awak lupa :)




*

Sebab saya yakin, awak dan saya pasti bertemu nanti
Bila dah tiba masanya :)
Jadi,
Awak kena berusaha dari sekarang
Untuk jadi yang terbaik
Sebab, saya pun sedang berusaha untuk jadi yang terbaik jugak
Untuk awak :)
Agar awak...dan saya diredhai :')

*

Awak tak perlu cari saya sekarang
Fokus dengan matlamat kita dulu
Untuk jadi yang terbaik di mata Ilahi
Saya yakin
Sebab Allah kan dah janji kat kita...



...And vile men are for vile women''

*

Ingat betul-betul tau pesanan saya ni.. :)
Saya sayang awak
Kerana Allah :))

*



Did You` Like It? Leave Some Comment (:

0 comments: