Photobucket

Menanti Syaaban Rindukan Ramadhan

^^La Tahzan, Dia kan ada`


Assalamualaikum :)

Dah lama tak post apa-apa..
Maaf..........T_______T

*

Anyway, entry kali ni special sikit
Khas, baut tatapan hati-hati yang tengah sakit bercinta
heheh...
Entry kali ni tentang my love story...yang limited edition tu  :P
Haha :D
Just rekaan semata-mata key^^
Jangan salah faham pulak

*
Anyway
Just take a look
^^

*


Bismillahirrahmanirrahim

^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^



Kami mula kenal selepas masuk Tingkatan Enam
Enche Way ni satu kelas saya :)
Amik bidang yang sama

*

Sepanjang mengenali Enche Way,
Banyak benda yang terjadi
Kami belajar bersama..
Bermain bersama..
Makan bersama..
Sebagai rakan sekelas yang rapat

*

Namun, tanpa saya sedari, rupanya.........saya...



Kepandaian dia..
Buatkan saya respect :)

Selain tu...
Sikap Enche Way membuatkan saya selesa
Dia baik
Kepada saya...dan rakan-rakan

Membuatkan saya...


Setiap apa yang dia lakukan,
Semuanya menyenangkan hati saya...


... terhadap Enche Way

Sampai satu masa, ada sorang akak ni....
Saya rapat sangat dengan dia
Dia nasihatkan saya...


Akhirnya...
Saya ambil keputusan untuk melupakan Enche Way
Saya cuba sibukkan diri sendiri dengan perkara lain
Dan saya alihkan perasaan cinta saya tu pada Pencipta

*

Sekarang,
Saya akui, keputusan saya tu memang tepat

Walaupun pada mulanya sakit, tapi saya rasa berbaloi
Menyayangi seseorang yang bukan muhrim tu haram bagi kita

Saya pesan kat diri sendiri
'Stop chasing the right men
Just focus to be the right women :')
Persiapkan diri menjadi wanita solehah
Agar mendapat lelaki yang soleh'
Semoga apa yang saya lakukan ni betul

Kerana saya yakin akan janji Allah :)

'Good men are for good women'

Siapa tahu, saya mungkin dapat yang lebih baik dari Enche Way :D

*







Did You` Like It? Leave Some Comment (:

0 comments: